واشر فنری آلنی

واشر فنری آلنی
  • نام محصول: واشر فنری آلنی
  • کد محصول:
  • استاندارد: DIN 7980
  • متریال:
  • گرید : A2 و A4
  • کلاس:5.6,5.8,8.8,10.9,12.9

Spring lock washer for cylinder head screws

DIN 7980

واشر فنری آلنی

این واشر از نظر ظاهری تقریباً استوانه ای شکل با ضخامت کم و با شکافی در سطح جانبی می باشد و بین دو لبه واشر در محل شکاف اختلاف ارتفاع وجود دارد.این اختلاف ارتفاع پس از قرار گرفتن در داخل پیچ و بسته شدن پیچ در محل مورد نظر از بین می رود که به علت ارتجاعی بودن واشر برای برگشتن به حالت اولیه خود به پیچ نیرو وارد می نماید.همانطور که از اسمش پیداست در هنگام استفاده ازپیچ آلن در زیر گل پیچ آلن استیل جاگذاری می شود.قطر واشر فنری آلنی استیل از واشر فنری معمولی Din ۱۲۷ کوچکتر می باشد.

جنس واشر فنری آلنی

این محصول از جنس استیل می باشند. معمولا بر روى بعضى واشر ها عباراتى همانند 316 يا A4 Stainless Steel ذكر مى گردد كه بيان كننده متريال آن است. متريال هاى استنلس استيل با گريد A4 و A2 در برابر محيط هاى خورنده مقاوم هستند. البته گريد A4 در برابر محيط هاى نمك دار و آب دريا نيز مقاوم است.

استاندارد واشر فنری آلنی

برای تولید و به کارگیری این واشر استانداردهای مختلفی نظیر  ISO ، DIN  و ASTM وجود دارد.این واشر در گرید (A2 70-304) و استاندارد متریک وDin ۷۹۸۰ تولید و عرضه می شود. و ازسایز M3 الی M12 موجود می باشد.

کاربرد واشر فنری آلنی

این نوع واشر از قطعاتی است که در اکثر صنایع تولیدی و مونتاژ کاربرد فراوانی دارد. هرجا که ماشین‌آلات و مسئله ارتعاش آنها مطرح باشد برای جلوگیری از باز شدن اتصالات موقت (پیچ و مهره‌ها ) استفاده از واشر فنری اجتناب ناپذیر است.

در صورت تمایل جهت اطلاع از قیمت این واشر ، ثبت سفارش ، خرید انواع پیچ و مهره ، پیچ و مهره شش گوش ، پیچ آلن ، پیچ آهنی، پیچ فولادی، پیچ استیل ، استاد بولت ، انکربولت ، انواع مهره ، واشر و … به کارشناسان واحد مشاوره و فروش ما وصل شوید.

بی گمان اگر پرسش بی پاسخی درذهن شما باقی مانده باشد، با کمال میل آماده پاسخگویی هستیم.

din 7980